11 клас
Тема: Ю. Яновський "Майстер корабля". Зміщення часопростору. прототипи персонажів твору та їхнє неоромантичне представлення.
Виконати тестову роботу:
1. Який фільм хотів переглянути головний герой ?
a) «Біле сонце пустелі»
b) «Біла Пустеля»
c) «Пустеля Сахара»
2. Скільки синів було в героя ?
a) 3
b) 1
c) 2
3. Що сталося з дружиною героя ?
a) Виїхала
b) Померла
c) Розлучилися
4. У романі розповідь ведеться від першої особи :
a) сімнадцятирічного художника
b) шістдесятирічного актора
c) сімдесятирічного кіномайстра
5. То-Ма-Кі – це
a) Товариш Майстер Кіно
b) Товариство Малого Кіно
c) Товариш Машина Кіно
6. Жанр твору« Майстер корабля» це
a) Роман
b) Повість
c) Нарис
7. Назва першого роману Юрія Яновського
a) Майстер корабля
b) На морських берегах
c) Рожеві вітрила
8. Кого зустрів герой у Високого режисера ?
a) Тайах
b) Марію
c) Естер
9. Як звали друга героя ?
a) Сев
b) Сем
c) Сет
10. Кого врятували герой , Сев та Тайах ?
a) Моряка
b) Теслю
c) Водолаза
11. Як стилізовано твір ?
a) Мемуари
b) Біографія
c) Кіномемуари
12. На якій кіностудії працював автор ?
a) Одеській
b) Київській
c) Харківській
Домашнє завдання: виписати цитатну характеристику головних персонажів твору "Майстер корабля".
10 клас
Тема: Соціолінгвістичні фактори, що впливають на вимову людини. Основні джерела нормативного мовлення. Наголос в українській мові, його види, роль у розрізненні слів та їхніх форм.
Домашнє завдання: §22-23, впр. 164, 170
9 клас (мова)
Тема: Контрольна робота "Складносурядне речення".
Домашнє завдання: повт. §14-16
9 клас (література)
Тема: Г. Сковорода "Сад Божественних пісень", "De Libertate", "Всякому місту - звичай і права".
Виконайте тестову роботу:
1. На думку Г. Сковороди, кожне місто має свої:
а) досягнення у розвитку промисловості та освіти; в) звичаї і права;
б) архітектурні пам’ятки і музеї; г) статистичні показники.
2. Венерин син, який згадується у творі, за римською міфологією,— це бог:
а) добробуту; б) кохання; в) родючості; г) води.
3. Письменника полонили (за змістом вірша):
а) нав’язливі думи; в) марення від побаченого під час подорожі;
б) неприємні відчуття; г) приємні враження.
4. До чого здатний Федір:
а) порядності і честі; в) жорстокості і злочинності;
б) брехні і підступності; г) вміння швидко обробляти землю.
5. Будинок мешканців, який «гуде від гуляк», порівнюється з:
а) трактиром; б) базаром; в) багатолюдною крамницею; г) вуликом.
6. Від чого в учня «тріщить голова»?
а) розуму; б) складної лекції; в) диспутів; г) бесід на морально-етичну тему.
7. Г. Сковорода бажав, щоб серце кожного мешканця міста було сповнено:
а) любов’ю і теплом; в) відповідальністю і сумлінністю;
б) порядністю і честю; г) радістю і гармонією.
8. Федір у творі:
а) купець; б) панський прислужник; в) юрист; г) простий селянин.
9. Ліричний герой поезії хоче вмерти:
а) у шані; в) коли мешканці міста шануватимуть одне одного;
б) і бути похованим на рідній землі; г) з ясним розумом.
10. Чого не роблять мешканці міста:
а) іноземних завозять телят; в) готують собак для мисливства;
б) розводять бджіл; г) бенкетують.
11. Хто «для ченців тре кутки»?
а) Ліричний герой твору; б) Федір; в) Петро; г) той, хто обробляє землю.
12. Кого засуджує і висміює автор наприкінці твору:
а) юристів; б) купців; в) тих, хто готує собак до полювання; г) гуляк.
13. За допомогою якого прийому Г. Сковорода описує мешканців міста («Всякому городу нрав и права»)?
а) іронії; б) сатири; в) гротеска; г) гумору.
14. Хто з українських письменників використав у своїй творчості пісню Г. Сковороди «Всякому городу прав і права», дещо переробивши її зміст:
а) Г. Квітка-Основ’яненко; б) Ф. Прокопович; в) Леся Українка; г) І. Котляревський.
15. Воля у творі «De libertate» порівнюється зі:
а) смарагдами; б) перлами; в) сонячним сяйвом; г) золотом.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш "Всякому місту - звичай і права"