Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом (Ліна Костенко).

неділю, 18 квітня 2021 р.

Zoom-уроки

Розклад Zoom-уроків на 19.04.2021

2 урок 

10 клас, 8:55 - 9:40

Ідентифікатор конференції: 780 5390 6482

Код доступу: N55BRt

3 урок

10 клас, 9:55 - 10:40

Ідентифікатор конференції: 787 4581 3428

Код доступу: fD32Z0

4 урок

11 клас, 10:55 - 11:40

Ідентифікатор конференції: 794 6575 6477

Код доступу: BQ5S0j

5 урок

8-А клас, 11:55 - 12:40

Ідентифікатор конференції: 752 9813 2690

Код доступу: sXYU9b

6 урок

9 клас, 12:50 - 13:35

Ідентифікатор конференції: 756 4226 3071

Код доступу: AK0919

На урок 19.04.21

 11 клас

Тема: М.Дочинець. "Криничар". Роман у формі щоденника.

1. Виступ учнів. Життя і творчість М.Дочинця.

2. Перегляд відеороликів про роман.

3. Ідейно-художній аналіз твору.

Домашнє завдання: прочитати есе Ю.Андруховича " SHEVCHENKO IS OK".


8 КЛАС

Тема: Відокремлені обставини. Тренувальні вправи.

1. Перевірка д/з, опитування.

2. Записати речення, розставити розділові знаки.

А над ними дзвонить даленіючи одним краєм лебедина пісня а другий край її підноситься до ласкавого сонця. 

Мружачись і позіхаючи Софія взяла зі стола маленьку свічку. 

Там летять із гір потоки обганяючи вітри. 

Уміючи печуть хліб і з каменю. 

Хоч мене й рано збудили та я надолужив узуваючись. 

3. Вправа 351, ст.195 (підручник).

Домашнє завдання: параграф 29, вправа 352.


10 клас

Тема: П.Тичина. Поетична спадщина П.Тичини - одна з вершин української поезії XX ст. Трагізм життєвого і творчого шляху митця в тоталітарній системі.

Збірка "Сонячні кларнети" - подія європейського масштабу.

1. Прослухати відеоурок, записати в зошити конспект почутого.

2.Перегляд презентації з коментуванням учителя + короткий запис.

3. Підготовка до ЗНО. Тестування.

Домашнє завдання: завдання 4, ст.214 (письмово).


9 клас

Тема: "Чорна рада" - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява. Динамічний інтригуючий сюжет.

1. Перегляд презентації з коментуванням учителя. Короткий запис у зошити.

2. Опрацювання матеріалу підручника, ст.216-218. Доповнення учнів по темі.

Домашнє завдання: дібрати цитати до характеристики образів Сомка й Брюховецького.