1.Записати речення, уставити пропущені букви, розставити розділові знаки, підкреслити граматичні основи.
Вони раділи справжньому т..плу і сонцю які зм..нили все навкруги. Уся пр..рода розуміла що пр..йшла зима. На м..рському бер..зі діти зб..рали різнокольорові камінці д..рослі спостерігали за ними.
2.Установити відповідність між реченнями з прямою мовою і схемами. Розділові знаки пропущено.
А "П", - а.
Б "П?" - а.
В А:"П!"
Г "П!" - а.
1.Докія вигукнула Яка краса.
2.Отоді це сталося, коли почаласяя повінь пояснила мати.
3.Красить людину діло чи слово запитав батько.
4.Крейсер зайшов у затоку хтось гукає з кургану.
3.Гра "Я - редактор". Записати діалог, розставивши розділові знаки.
Одна дівчинка повернулася від сусідки, котра щойно пережила втрату близької людини.
Чому ти ходила до пані Олі спитав її батько.
Щоб її розрадити відповіла дівчинка.
А як ти, така мала, могла її розрадити?
Я обняла її, вона взяла мене на коліна, і я ... плакала з нею.