Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом (Ліна Костенко).

середу, 21 квітня 2021 р.

Zoom-уроки

Розклад Zoom-уроків на 22.04.2021

1 урок 

11 клас, 8:00 - 8:45

Ідентифікатор конференції: 757 3384 1253

Код доступу: RrTS26

2 урок 

8-А клас, 8:55 - 9:40

Ідентифікатор конференції: 780 5390 6482

Код доступу: N55BRt

3 урок

11 клас, 9:55 - 10:40

Ідентифікатор конференції: 787 4581 3428

Код доступу: fD32Z0

4 урок

10 клас, 10:55 - 11:40

Ідентифікатор конференції: 794 6575 6477

Код доступу: BQ5S0j

5 урок

10 клас, 11:55 - 12:40

Ідентифікатор конференції: 752 9813 2690

Код доступу: sXYU9b

На урок 22.04.21

 8 клас

Тема: Складання допису дискусійного характеру до блогу " Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку - Інтернет?" з використанням відокремлених обставин.

1. Перегляд презентації з поясненням учителя.

2. Скласти й записати в зошит допис дискусійного характеру. Обсяг 1,5-2 сторінки.

Домашнє завдання: повторити відокремлені члени речення.


10 клас

Тема: Єдність природи, почуттів людини й музики у поезіях П.Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить...", "Пастелі".

1.  Виразне читання віршів учителем або підготовленими учнями.

2. Ідейно-художній аналіз поезій: тема, ідея, художні засоби.

3. Робота з картинами К.Білокур і А.Куїнджі. Порівняння пейзажу в художньому творі й живописі.





Тема: Написання асоціативного етюду, викиканого певним художнім образом.

Етюд — невеликий за обсягом, переважно безсюжетний твір настроєвого характеру, у якому автор подає конкретну картину, фіксує момент, вихоплений з життя, відтворює внутрішній стан людини, досить часто на тлі співзвучного пейзажу.

Художня асоціація — зв’‎язок уявлень, коли одне з них у людській свідомості викликає низку інших, інколи ірраціональних (чистий — божественний), контрастних (добро — зло), суміжних у часі (весна — цвітіння) чи в просторі (поле — жито), і постає як наслідок естетичного освоєння дійсності.

Отже, асоціативний етюд — невеликий за обсягом твір, основою якого є уявлення, викликане у людській свідомості на основі власного досвіду, вражень.

Рекомендації щодо написання асоціативного етюду

1. Стисла форма.

2. Опис безпосереднього враження.

3. Образність мовлення (художні засоби і прийоми; жанри: епічний, ліричний, драматичний).

 Домашнє завдання: дописати етюд, вивчити напам'ять "Ви знаєте, як липа шелестить..."


11 клас

Тема: Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова.

1. Робота з таблицею.

2. Опрацювання матеріалу підручника, ст. 251-254.
3. Виконання вправ 738, 747.
3. Підготовка до ЗНО. Складносурядне, складнопідрядне речення.







Домашнє завдання: параграфи 69, 70, вправи 742, 748.