9 клас
Тема: РМ. Тези прочитаної науково-пізнавальної статті. Конспект.
1.Прочитати матеріал підручника, ст.128, записати схеми.
2. Вправа 1, ст.128-129. Прочитати текст, скласти й записати тези.
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності".
1. Повторити матеріал за допомогою презентації.
2. Виконати тренувальні тести (Всеосвіта).
Домашнє завдання: повторити параграфи 33-35, підготуватися до контрольної роботи; вправа 2, ст.129.
10 клас
Тема: Своєрідність займенника як частини мови. Розряди займенників за значенням, характеристика їх. Групи займенників. Відмінювання, правопис займенників.
1. Ознайомитися з новим матеріалом (презентація).
2. Виконання тренувальних вправ: 458, 459, 460, 468.
3. Виконання тестів.
Домашнє завдання: вивчити параграфи 64-65, виконати вправи 464, 468.
11 клас
Тема: РМ. Інтерв'ю. Репортаж. Кореспонденція. Рецензія.
1. Прочитати теоретичний матеріал, ст.189-197. Виписати види інтерв'ю, головні ознаки рецензії.
2. Виконання вправ: 489, 491,501, 505 (усно); 495, 499 (письмово).
Домашнє завдання: тема 31, 32, 35, 36, вправи 502, 506.
Тема: Основні способи творення дієслів, прислівників. Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання.
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом через QR-код, підручник ст.235.
2. Виконати вправи 648, 650.
Домашнє завдання: параграф 61, вправа 651.