Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом (Ліна Костенко).

неділя, 24 вересня 2023 р.

На урок 25.09.2023

 

На урок 25.09.2023

 

На урок 25.09.2023

Діагностична (контрольна) робота № 1

Будова слова. Орфографія

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Будова слова.               Орфографія»;перевірити вміння й навички розбору слів за будовою та визначення в словах     орфограм; виявити прогалини в знаннях учнів з метою усунення їх; розвивати орфографічну та пунктуаційну грамотність школярів, охайність; виховувати потребу в пізнанні, любові до рідного слова.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок (перевірки володіння всіма видами         мовленнєвої діяльності).

Засоби навчання: тестові завдання для контрольної роботи.

 

  

 

1.     Укажіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі

А білий, біла, біле

Б білий, білка, побілка

В білий, біленький, біль

Г білий, біленький, білити

 

2.     Укажіть слово із префіксом

А сад

Б садок

В посадка

Г садочок

 

3.     Укажіть слово, у якому є префікс і суфікс

А безкрилий

Б крилатий

В безкровний

Г безлад

 

4.     Укажіть слово з нульовим закінченням

А нестерпно

Б нестерпний

В нестерпна

Г нестерпним

 

5.     Два префікси має слово

А розмивати

Б розподілити

В навідатись

Г відчинити

6.     Схема корінь+суфікс+закінчення відповідають слову

А школа

Б тихий

В претихий

Г шкільний

 

7.     Запишіть у першому рядку 2-3 форми слова вода, а в другому - 2-3 спільнокореневі з ним слова.

8.     Розберіть за будовою слова зимонька і приголубити.

     9. Згрупуйте подані слова, записати їх у ряди як спільнокореневі. Позначте корені.

Прибережний, збереження, берег, берегти, узбережжя, бережливість, береговий.

 

10.        Складіть кілька зв’язаних за змістом речень, використавши в них спільнокореневі слова з коренем -ліс-. Розберіть ці слова за будовою. 

На урок 25.09.2023