Діагностична (контрольна)
робота № 1
Будова слова. Орфографія
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Будова слова. Орфографія»;перевірити вміння й навички розбору слів за будовою та визначення в словах орфограм; виявити прогалини в знаннях учнів з метою усунення їх; розвивати орфографічну та пунктуаційну грамотність школярів, охайність; виховувати потребу в пізнанні, любові до рідного слова.
Тип уроку: урок контролю знань, умінь та
навичок (перевірки володіння всіма видами мовленнєвої діяльності).
Засоби навчання: тестові завдання
для контрольної роботи.
1. Укажіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі
А білий, біла, біле
Б білий, білка,
побілка
В білий, біленький,
біль
Г білий, біленький,
білити
2. Укажіть слово із префіксом
А сад
Б садок
В посадка
Г садочок
3. Укажіть слово, у якому є префікс і суфікс
А безкрилий
Б крилатий
В безкровний
Г безлад
4. Укажіть слово з нульовим закінченням
А нестерпно
Б нестерпний
В нестерпна
Г нестерпним
5. Два префікси має слово
А розмивати
Б розподілити
В навідатись
Г відчинити
6. Схема корінь+суфікс+закінчення відповідають слову
А школа
Б тихий
В претихий
Г шкільний
7. Запишіть у першому рядку 2-3 форми слова вода, а в другому - 2-3 спільнокореневі з ним слова.
8. Розберіть за будовою слова зимонька і приголубити.
9. Згрупуйте подані слова, записати їх у ряди як спільнокореневі. Позначте корені.
Прибережний, збереження, берег, берегти, узбережжя,
бережливість, береговий.
10. Складіть кілька зв’язаних за змістом речень, використавши в них спільнокореневі слова з коренем -ліс-. Розберіть ці слова за будовою.
Немає коментарів:
Дописати коментар