Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом (Ліна Костенко).

вівторок, 13 квітня 2021 р.

Zoom-уроки

Розклад Zoom-уроків на 14.04.2021

2 урок 

11 клас, 8:55 - 9:40

Ідентифікатор конференції: 784 8742 3664

Код доступу: i26qsh

3 урок

10 клас, 9:55 - 10:40

Ідентифікатор конференції: 796 9293 9213

Код доступу: D4R44s

4 урок

9 клас, 10:55 - 11:40

Ідентифікатор конференції: 761 0570 5994

Код доступу: Pp56d9

5 урок

10 клас, 11:55 - 12:40

Ідентифікатор конференції: 795 9172 2979

Код доступу: hyRR18

6 урок

9 клас, 12:50 - 13:35

Ідентифікатор конференції: 740 0664 7614

Код доступу: tB780X

На урок 14.04.21

 9 клас

Тема: Уживання м'якого знака, апострофа.

1. Перегляд відеоролику, таблиці з поясненням учителя.



2. Виконання тренувальних вправ за підручником: вправа 404, 407.

3. Виконання тестів https://vseosvita.ua/test/start/nvz588

Домашнє завдання: вивчити правила, виконати вправи 405, 406.

10 клас
Тема: Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням. Групи числівників за будовою. 

1. Перегляд презентації з коментуванням учителя.


2. Виконання тренувальних вправ за підручником: вправа 471, 480.

Тема: Відмінювання числівників. 

1. Перегляд презентації з поясненням учителя + тести.


2. Виконання тренувальних вправ:

- записати подані числівники словами у формі Р.в., Д.в., О.в.: 
49, 185, 233, 316,57, 498, 62;

- напишіть речення, записуючи цифри словами:

1.До 783 додати 53.   
2. Від 637 відняти 298.
3. Скласти 4893638 з 256375.
4. Визначити добуток від множення 23 на 68
5. Скільки разів 18 міститься в 1206?

Домашнє завдання: вивчити правила, виконати вправи 474, 486.

9 клас
Тема: П.Куліш - відомий письменник, перший український професійний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису.

1. Перегляд презентації.


2. Робота з матеріалом підручника, ст. 213-215.

3. Після опрацювання двох джерел дати письмові відповіді на запитання:
- де й коли народився П.Куліш? 
- де він навчався?
- за що був заарештований?
- Куліш і літературне життя( коротко)
- Куліш-перекладач
- новаторство П.Куліша.

Домашнє завдання: прочитати роман "Чорна рада".

11 клас
Тема: С.Жадан. "Музика, очерет...", "Смерть моряка". Збірка "Тамплієри" - поетичний щоденник за 2015 - першої половини 2016 року.

1. Опрацювання матеріалу підручника, ст.237 + додатковий матеріал; короткий запис у зошити.

 Сергій Вікторович Жадан (народився 23 серпня 1974 року у місті Старобільськ Луганської області) — український письменник, перекладач та громадський діяч. Автор романів «Депеш Мод», «Ворошиловград», поетичних збірок «Цитатник», «Ефіопія» та інших.

Літературні твори Сергія Жадана одержали численні національні та міжнародні нагороди, були перекладені тринадцятьма мовами, зробивши автора одним з найвідоміших сучасних українських письменників. Сергій Жадан є також активним організатором літературного життя України (з 2000 року — віце-президент Асоціації українських письменників), учасником мультимедійних мистецьких проектів, а також акцій громадянської непокори.

Освіта

У 1996 році закінчив Харківський Національний Педагогічний Університет ім. Г. С. Сковороди, факультет українсько-німецької філології.
У 1996—1999 рр. навчався в аспірантурі цього ж університету. Захистив дисертацію, присвячену українському футуризму: “Філософсько-естетичні погляди Михайля Семенка” (2000 рік).

Викладацька кар’єра

З 2000 року викладач кафедри української та світової літератури університету.
З 2004 — незалежний письменник.

Громадська діяльність

У 1991 році був одним з організаторів харківського неофутуристського літературного угрупування «Червона Фіра».
З 2000 року є віце-президентом Асоціації українських письменників.
Під час помаранчевої революції Жадан був комендантом наметового містечка у Харкові.
Відомий своїми критичними висловлюваннями і публікаціями проти харківських можновладців — Добкіна та Кернеса.[2] Живе і працює в Харкові.
У 2011 провів акцію проти закону «Про захист суспільної моралі».

Письменницька і перекладацька творчість

Пише романи, поезії, есеї. Темою творів письменника є пострадянська дійсність в Україні. Для стилю Жадана характерний вжиток розмовної та нецензурної лексики.
Перекладає з німецької, польської, білоруської та російської мов.

2. Художній аналіз програмових віршів.

3. Перегляд відеоролику про збірку "Тамплієри".

4. Самостійна робота учнів: знайти в мережі Інтернет і прочитати вірші збірки "Тамплієри". Дати відповіді на запитання: 

- які вірші вас найбільше вразили?

- до яких роздумів спонукали?

- що спільного у віршах Жадана, сучасного поета, з творами про війну, які вже стали класикою?

Домашнє завдання: виконати завдання 4, ст.239 підручника (письмово); прочитати роман Г.Пагутяк "Зачаровані музиканти".