11 клас
Тема: М.Дочинець. "Криничар". Роман у формі щоденника.
1. Виступ учнів. Життя і творчість М.Дочинця.
2. Перегляд відеороликів про роман.
3. Ідейно-художній аналіз твору.
Домашнє завдання: прочитати есе Ю.Андруховича " SHEVCHENKO IS OK".
8 КЛАС
Тема: Відокремлені обставини. Тренувальні вправи.
1. Перевірка д/з, опитування.
2. Записати речення, розставити розділові знаки.
А над ними дзвонить даленіючи одним краєм лебедина пісня а другий край її підноситься до ласкавого сонця.
Мружачись і позіхаючи Софія взяла зі стола маленьку свічку.
Там летять із гір потоки обганяючи вітри.
Уміючи печуть хліб і з каменю.
Хоч мене й рано збудили та я надолужив узуваючись.
3. Вправа 351, ст.195 (підручник).
Домашнє завдання: параграф 29, вправа 352.
10 клас
Тема: П.Тичина. Поетична спадщина П.Тичини - одна з вершин української поезії XX ст. Трагізм життєвого і творчого шляху митця в тоталітарній системі.
Збірка "Сонячні кларнети" - подія європейського масштабу.
1. Прослухати відеоурок, записати в зошити конспект почутого.
2.Перегляд презентації з коментуванням учителя + короткий запис.
3. Підготовка до ЗНО. Тестування.
Домашнє завдання: завдання 4, ст.214 (письмово).
9 клас
Тема: "Чорна рада" - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява. Динамічний інтригуючий сюжет.
1. Перегляд презентації з коментуванням учителя. Короткий запис у зошити.
2. Опрацювання матеріалу підручника, ст.216-218. Доповнення учнів по темі.
Домашнє завдання: дібрати цитати до характеристики образів Сомка й Брюховецького.
Немає коментарів:
Дописати коментар