8-А клас
Тема: Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.
Домашнє завдання: §11, вивч. правила, впр. 138, 140.
10 клас
Тема: Морально-етичні конфлікти в родині Пузиря. Соціальний конфлікт між мільйонером та його працівниками, наймитами. Сценічне життя комедії в сьогоденні. Значення творчості Івана Карпенка-Карого.
"Угадай героя за цитатою":
·
«Якби
не давали, то я б і не брав! А коли дають — бери! I сам хазяїн наш всіх научає:
з усього, каже, треба користь витягать, хоч би й зубами прийшлося тягнуть —
тягни! Так він робив і так робить від юних літ, а тепер має мільйони!»
·
«З
миру по нитці — голому сорочка.»
·
«Не
моє ремесло! Я цього діла не знаю, а коли не знаєш броду — не лізь прожогом в
воду!»
·
«Голодних
буде тим більше, чим більше голодним помагать.»
·
«Чудні
люди! Голодних годуй, хворих лічи, школи заводь, пам’ятники якісь став!..
Повигадують собі ярма на шию і носяться з ними, а вони їх муляють, а вони їм
кишені продирають.»
·
«А
Котляревський мені без надобності.»
·
«Такий
хазяїн… а говориш, як дикий, неосвічений мужик…»
·
«Ліхтаренко
таки дуже вигадує на хлібові. По відомості, певно, показує чистий, а дає — бач
який. такий хліб можно давать тільки з першого сентября, як обробимось…
Розтривожили мені дитину!..»
·
«Я
так роблю: щоб все те, що є в хазяїна, було ціле і щоб мені була користь. Це комерчеський
гендель!..»
·
«Унадився
до нас, як свиня в моркву.»
·
«Ви
з Чоботенком зостанетесь на віки чабанами та буряковими генералами…»
·
«Я…
шукаю, де б більше купити землі, бо скільки б чоловік не мав — все бракує.»
· «Дика, страшна сила…»
Образ
Пузиря
1. Особливості характеру:
- ненаситна жадоба до
збагачення,
- несправедливість,
жорстокість,
- бездушність,
некультурність, скупість.
2. Типовість образу Пузиря.
Домашнє завдання: прочитати п'єсу "Мартин Боруля"; повторити відомості про комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич".
11 клас
Тема: Театральна (сценічна) риторика. Педагогічна риторика.
РМ. Вимоги до оратора. Постава, виразність міміки і жестів, їх природність, відповідність змісту викладу.
Домашнє завдання: §19, впр. 127.
Немає коментарів:
Дописати коментар