Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом (Ліна Костенко).

вівторок, 23 листопада 2021 р.

На урок 24.11.21

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Українська мова 9-А клас

Тема: РМ. Ділові папери. Заява.


Домашнє завдання: & 19, вправа 4, ст.71


Українська мова 10 клас

Тема: Нововведення в українському правописі.


Тема: Редагування текстів з орфографічними помилками.

      1. Неможу слухати миланхолійної музики. А вже най менше такої, що

преваблює зразу душу ясними, до танцю визиваючими грациозними звуками, а

від так, зрікаючися їх незамітно, льється лиш одною широкою струєю смутку! Я

роспадаюся тоді в чуття і неможу опертися настроєві сумному, мов креповий

флер, якого позбутися мені нетак лехко. За те, як пронесется музика блиску, я

подвійно живу. Обнімала би тоді цілий сьвіт, заявляючі далеко-широко, що

музика грає! І класичну музику люблю. Навчила мене її розуміти і відгадувати

по “мотвах”, одна з моїх товарищок, якої душа не мов складалася з тонів і була

сама олицетворина музика. Вона вічно шукала гармоніі. В людях, в їх

відчувані, в їх відносинах до себе і до природи…

2. На дворі весна в повні. Куди неглянь — скрізь розвернулося, роспустилося,

 зацвіло пишним цвітом. Ясне сонце, тепле й приязне, ще невспіло наложити

 палючих слідів на землю: як на великдень дівчина, красуєця вона в своїм

 роскішнім убранні... Поле — що безкрає море — скільки зглянеш — розіслало

 зилений килим, аж сміється в очах. Над ним синім шатром розіпялось небо —

 ні плямочки, ні хмарочки, чисте, прозоре — погляд так і тоне... З неба, як

 ростоплене золото, льється на землю блискучий світ сонця; на ланах грає

 соняшна хвиля; під хвилею спіє хліборобська доля... Лигенький вітрец

 подихав з теплого краю, перебігав з нивки на нивку, живив, освіжав кожну

 билинку... І ведуть вони між собою тихутаємну розмову: чутно тільки шелист

 жита, травиці...

Домашнє завдання: виконати тести; & 20-31 (повт.), підготуватися до к.р.
   1. Виберіть рядок, у якому в усіх словах приголосні звуки подвоюються

А буд..а, бравіс..імо, фін..али, бул..а;

Б  інтермецо..о, барок..о, Ізабел..а, пен..і, Брюс..ель;

В  клас.., ідил..ія, Апол..он, віл..а, андор..ський;

Г  лібре..о, ват.., брут..о, мот..о, бон..а;

Д  Марок..о, ір..аціональний, Рус..о, Ват…, ман..а.


2. Мовним нормам не відповідає написання слова

А  Туманність Андромеди;

Б  Чумацький Шлях (сузір’я);

В  Північнокримський канал;

Г  країни Близького Сходу;

Д  Південно-Африканська Республіка.


3. Літеру  е слід писати в усіх префіксах

А  пр…мудрий, пр…боркати, пр…стол, пр…краса;

Б  пр…земкуватий, пр…черствілий, пр…порошений, пр…поганий;

В  пр…освященство, пр…спокійний, пр…злий, пр…подобний;

Г  пр…чвалати, пр…сумирний, пр…ускіпливий, пр…чіпливий;

Д  пр…велебний, пр…добрий, пр…красний, пр…вільний.


4.Укажіть, у якому рядку на місці пропущеної літери слід писати и

А  б..нт, з..гзаг, с..лует, ц..клон, к..лограм;

Б  ш..фер, ц..стерна, к..парис, к..моно, ф..рма.

В  д..зель, с..мпатія, к..ргиз, ж..лет, ж..рафа;

Г в..мпел, г..ант, б..лет, в..траж, реж..м;

Д  ц..клон, ід..лія, т..тан, ф..ніш, Ч..каго.

 

5.Укажіть, у якому рядку на місці пропущеної літери слід писати и

А  р..туал, д..спетчер, інц..дент, ц..фра, в..кінг;

Б  д..версант, д..ктор, б..льярд, Р..м, д..ригент;

В  р..нг, конт..нент, експер..мент, К..тай,  б..ографія;

Г  кред..т, гард..на, ц..ферблат, дж..гіт, метод..ка;

Д  з..гзаг, Лейпц..г, Л..сабон, Л..ван, ш..рма.


6.Укажіть, у якому рядку в орудному відмінку всі слова пишуться з подвоєними приголосними

А  Повідь, міць, одіж, честь, молодість;

Б  сіль, тінь, піч, папороть, кров;

В лань, дань, щедрість, подорож, ніч;

Г  річ, мідь, галузь, паморозь, вісь;

Д  скатерть, жовч, повінь, ніч, січ.


7.Позначте рядок, у всіх словах якого відбувається спрощення в групах приголосних

А  кіс..лявий, балас..ний, радіс..ний, щас..ливий;

Б  захис..ний, зап’яс..ний, заздріс..ний, хвас..ливий;

В  ціліс..ний, пес..ливий, корис..ливий, тиж..невий;

  Г  шіс..надцять, облас..ний, проз..ний, контрас..ний.


 8. Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса –ськ-. У всіх прикметниках треба писати суфікс –цьк- у рядку

А  Дрогобич, герцог;

Б  тюрк, Овруч;

В дивак, Новоселиця;

Г  ткач, баск.


9.Позначте рядок, у якому не порушено правила вживання апострофа.

А  Прес-пап’є, Руж’є, торф’яний, фюзеляж;

Б  ком’юніке, Пів’європи, безязикий, барел’єф;

В  Хьюстон, Міньюст, спьянілий, зап’ястя;

Г  дзвякнути, надвязати, миш’як, рутв’яний.


10. Позначте рядок, у якому в усіх словах на місці пропущених букв слід писати м’який знак.

А  Трин..кати, близен..ко, велетен..ський, вищен,,ці;

Б  змен..шити, ущіл..нювати, запишіть..ся, війс..ко;

В  олівец.., бояз..кий, лікар.., учител..ці;

Г  принос..те, ган..ба, швец.., вознос..ся.



Українська література 11 клас


Тема: ПЧ. Г.Косинка "В житах" - зупинена мить, пошуки порушеної гармонії.


 




Домашнє завдання: підготуватися до к.р. за творчістю Ю.Яновського і В.Підмогильного.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар